piątek, 9 maja 2014

Chapter 6

Szłam właśnie do pomieszczenia w którym miała odbyć się sesja. Byłam strasznie zmęczona. Naprawdę marzyłam znowu o spaniu.
- NATALIE PARKER- usłyszałam z pokoju, więc weszłam tam.
- Jestem już- powiedziałam i uśmiechnęłam się.
Podeszłam do nowego modela i przedstawiłam się.
- Cześć jestem Natalie.
- Hej, ja jestem Alex- uśmiechnął się.
- No dobrze dzisiejsza sesja będzie krótka, kilka ładnych zdjęć do magazynu dla zakochanych- powiedział fotograf- Będziecie musieli się trochę poprzytulać i całować.
Usiedliśmy na brązowej ławeczce znajdującej się za nami i objęliśmy się. Co zdjęcie staraliśmy się usiąść inaczej, aby naprawdę wyglądało to tak jakbyśmy byli parą. W pewnym momencie brunet wpił się w moje usta. Zaczęliśmy się namiętnie całować, a fotograf robił nam zdjęcie.

Gdyby nie to, ze byłam w pracy najchętniej nie odrywałabym ust od Alexa. Całował tak delikatnie, ale też namiętnie. Przy każdym przytuleniu mnie czy daniu buziaka był bardzo delikatny i czuły.
- No dobrze to była świetna sesja. Dziękuję na dziś to wszystko- powiedział fotograf.
Wstałam z ławeczki jednak Alex pociągnął mnie za rękę.
- Przyjdę do ciebie do garderoby za 5 minut- szepnął mi na ucho i odszedł.
Czułam motyki w brzuchu. Był taki słodki..... taki jeju.
Poszłam do swojej garderoby i się przebrałam. Kiedy zakładałam buty do pokoju wszedł Alex. Wyprostowałam się i uśmiechnęłam się. Nic sobie nie powiedzieliśmy, a Alex wpił się w moje usta. Zaczęliśmy się całować. Nie znam go, a zaczęłam go całować.


Dlaczego nic nie zrobiłam ? Czemu go nie powstrzymałam ? Na sesji to rozumiem. Ale teraz ? Jesteśmy sami. Oderwaliśmy się od siebie.
- Podobasz mi się- zaczął Alex.
- I wzajemnie- odpowiedziałam
- Może dasz się zaprosić na randkę ?
- Z przyjemnością, a teraz wybacz, ale jadę do domu.
- Okey, wpadnę po ciebie jutro o 15.
Chłopak dał mi buziaka w policzek i wyszłam. Zadzwoniłam po taksówkę. Kiedy wyszłam przed budynek już tam stała. Wsiadłam i podałam taksówkarzowi dokładny adres.
Byłam bardzo zmęczona,. Weszłam do domu i poszłam od razu pod prysznic. Potem przebrałam się w dresy i poszłam oglądać telewizor.


___________________________________________________
przepraszam
love ya all <3


10 komentarzy:

  1. Wspanialy rozdzial jak zawsze tylko szkoda ze taki krociutki :** pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  2. OMG jak słodko takie wielkie AWWWWWWWWW a ten Alex taki sweet ♥ czekam nn i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny, romantic ;* kocham czekam na następny ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. jest wszytko okey ale sprobuj nie pisac tak sztywno!np.,, łam bardzo zmęczona,. Weszłam do domu i poszłam od razu pod prysznic. Potem przebrałam się w dresy i poszłam oglądać telewizor."

    OdpowiedzUsuń
  5. omomomoomomomo , ale i tak uważam ,że powinna być z Harrym xDD / Gaba :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Jest super, tylko szkoda,że taki krótki :D

    OdpowiedzUsuń
  7. fajny blog, miło się czyta ;)) życzę dalszych sukcesów i wytrwałości :) http://magdalenka99.blogspot.com/2014/06/wasted.html nowa notka! zapraszam na mój blog, każdy komentarz i obserwowanie jest odwzajemniane ;)

    OdpowiedzUsuń