sobota, 3 maja 2014

Chapter 5

Obudziliśmy się równocześnie.
- No to co myślę, że już się wyspałaś.
- Ummm..- zaczęłam się przeciągać. W tym momencie Harry zaczął mnie gilgotać.
- Ha Ha Harry pro proszę prze przestań - dość głośno się śmiałam.
-Hmmmm nie- ponownie zaczął mnie gilgotać- Chyba, że coś dla mnie zrobisz.
- Jeśli znowu masz na myśli buziaka w policzek to się mylisz.
- Więc będę cię gilgotał.
Bez zastanowienia dałam mu buziaka w usta. Wiedziałam, ze po buziaku w polik będzie chciał więcej i nie przestanie mnie gilgotać.
- Widzę, że dawanie mi buziaków w usta ci się spodobało- jaki on skromny.
- Hmmm nie, raczej nie.- szybko wstałam i zaczęłam biec w kierunku łazienki tak, aby Harry mnie nie dogonił. W ostatnim momencie zamknęłam drzwi na klucz. Przemyłam delikatnie twarz i wytarłam. KURDE !!! Zapomniałam wziąć torebki, w której mam kosmetyki i jeszcze ubrań. Powoli zmierzałam do drzwi. Otworzyłam je i wyszłam.
- BUUUU - Harry wyskoczył mi z drugiej strony.
- AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA- zaczęłam krzyczeć najgłośniej jak się dało. Matko on jest jakiś jakiś niepoważny.
Bez słowa poszłam do pokoju, wzięłam potrzebne rzeczy i skierowałam się do łazienki. Drzwi od toalety blokował mi Harry.
- Przesuń się- powiedziałam oschle.
- Nie.
- Harry chcę wyglądać jak człowiek, więc przepuść mnie, bo chcę się pomalować.
- Nie.
- Harry - powiedziałam zbulwersowana.
- Nie.
Zaczęłam iść w kierunku schodów, aby skorzystać z łazienki na dole.Niestety łazienka na dole, była zamknięta.
-Kurwa- powiedziałam cicho pod nosem.
-Słyszałem- powiedział Niall, który przechodził obok mnie. Słodko się zaśmiał i poszedł do swojego pokoju.

Podeszłam do lustra, które znajdowało się w korytarzu. Wyjęłam z torebki tusz do rzęs i eyeliner.
Zadzwonił mój telefon. Szybko wyjęłam go z torebki i odebrałam. Dzwoniła moja szefowa z firmy.
- Natalie ?- zapytała miłym głosem.
- Tak, co się stało ?
- Mamy nowego modela i to ty musisz mieć z nim dzisiaj sesję.
- No dobrze, na którą mam być ?
- Za godzinę, do zobaczenia- rozłączyła się.
W takim stanie na sesję. No jeszcze tego mi brakowało. Dokończyłam szybko makijaż i poszłam się ubrać. Na korytarzu natknęłam się na Emilly.
- Gdzie się tak śpieszysz ?- zapytała przecierając oczy.
- Mam dzisiaj sesję z jakimś nowym modelem i muszę uciekać.
- Czekaj.... czekaj czyli zostaję tutaj sama ?
- Przepraszam cię, no szefowa mnie zaskoczyła
- No dobrze leć już.
Weszłam do pokoju Harrego po sukienkę i szpilki. Przy szafie stał Harry bez koszulki.
- Którą mam założyć ?- zapytał ukazując swoje dołeczki.

- Obojętnie- powiedziałam i wzięłam sukienkę oraz buty. 
- Hej kochanie coś się stało ?
- Daruj sobie już- naprawdę nie miałam ochoty na rozmowę z nim. 
- Ale co ?- zaśmiał się.
- Ughhh- wyszłam z pokoju. Weszłam do łazienki i szybko się przebrałam. 
Wyszłam i od razu skierowałam się do wyjścia.
- Gdzie uciekasz ?
- Idę do firmy, mam zaraz sesję.- powiedziałam łapiąc za klamkę.
- Tak bez pożegnania ?- zapytał, łapiąc moją rękę.
- To może teraz ja dostanę buziaka w policzek ?!- zapytałam i uśmiechnęłam się. 
Harry dał mi buziaka w usta. Czy on rozumie co znaczy buziak w policzek ?? 
Wyszłam z domu chłopaków i skierowałam się w stronę firmy. 
.....

Weszłam do firmy i skierowałam się do garderoby. Czekała tam na mnie Lou, czyli moja makijażystka. 
Poprawiła mi lekko makijaż i podała ciuchy w których miałam pozować. Lou podała mi zdjęcia naszego nowego modela. 


Chyba mogę już umierać. 

______________________________________________________
No cześć :*
kolejny jest i szczerze ? wydaje mi się całkiem do dupy.Następny będzie o niebo ciekawszy :)
Love ya all <3
:*



13 komentarzy:

  1. Brak słów. Co mogę powiedzieć? Jest po prostu genialny ;* Love ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam na next. A swoją drogą to ładny ten nowy model. Super rozdział ;
    )

    OdpowiedzUsuń
  3. nie wiem co mam powiedzieć jest super nie mogę się doczekać następnego :* <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Superr:** czekam następny pozdrowionka:**

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochaaaaam!:D /Maja.S

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny, genialny !!! Cóż mogę więcej dodać hmmm... czekam na next :* i zapraszam też do mnie :) http://whereyoubelongimaginy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Zakochałam się ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Zakochałam się ♥

    OdpowiedzUsuń